A képzés megtelt!

BOLDOGSÁG­MENEDZSER KÉPZÉS
VEZETŐKNEK

A pozitív pszichológia alkalmazása a vezetésben

2 napos képzés
boldog munkahely teremtéséhez és
az alkalmazottak elkötelezettségének növeléséhez

  • 2020. január 28-29.

Ez a képzés

tulajdonosoknak
vezetőknek
különböző szintű feletteseknek

szól

Egyedülálló lehetőség az önreflexióra, és arra, hogy új munkamódszereket alkalmazz a vezetési stratégiádban.

Válj Te is Boldogságmenedzserré!

Személyes előnyök Számodra

  • Pozitív megítélésed, hitelességed növekszik
  • Hatékonyabban éred el a céljaidat
  • Produktívabb és fókuszáltabb leszel

Előnyök a vállalat számára
Neked köszönhetően

  • Növekedni fog a munkavállalók elégedettsége
  • A munkavállalók innovatív és hatékony módon tudnak a szervezet érdekében teljesíteni
  • A szervezet elkötelezett dolgozókra tehet szert

A képzés időpontja: 2020. január 28-29.
Még ennyi ideig tudsz jelentkezni:

Napok
Órák
Percek
Másodpercek

A munkahelyi boldogság  kulcsfigurái  a vezetők

Ébrenlétünk átlagosan felét a munkahelyünkön töltjük.

Ezért egyáltalán nem mindegy, hogy ebben az időben milyen közeg vesz körül minket.

Az emberek ugyan a cégekhez mennek el dolgozni, de főnökeik miatt mondanak fel.

Egyre több vezető ismeri el, hogy a különféle pszichológiai technikák munkahelyen történő alkalmazása mennyire fontos. Nem csak azért, mert így a munkavállalók jobb kedvűek lesznek, és munkájuk iránt is elkötelezettebbé válnak, de azért is, mivel produktivitásuk is növekszik.

 Tudományos tények  a vezetőkről

A munkavállalók elköteleződése legalább 70%-ban a vezetők személyétől függ.

Minden 2. ember azért hagyja ott a munkahelyét, hogy megszabaduljon a főnökétől.

A munkavállalók elköteleződése legalább 70%-ban a vezetők személyétől függ.

Minden 2. ember azért hagyja ott a munkahelyét, hogy megszabaduljon a főnökétől.

Több mint 50% nyilatkozta, hogy ha nem elégedettek a munkájukkal, akkor nem tudják azt a legjobb tudásuk szerint végezni.

A többség visszautasítana egy akár 10%-os fizetésemelést is azért, hogy a jó főnökükkel maradhasson.

Több mint 50% nyilatkozta, hogy ha nem elégedettek a munkájukkal, akkor nem tudják azt a legjobb tudásuk szerint végezni.

A többség visszautasítana egy akár 10%-os fizetésemelést is azért, hogy a jó főnökükkel maradhasson.

A leggyakoribb ok, amely miatt az emberek otthagyják munkahelyüket, a vezetők.​

A jó vezető-beosztott kapcsolat jelentős szerepet játszik a munkavállalók megtartásában.

A leggyakoribb ok, amely miatt az emberek otthagyják munkahelyüket, a vezetők.​

A jó vezető-beosztott kapcsolat jelentős szerepet játszik a munkavállalók megtartásában.

Azok a munkavállalók, akik felnéznek és bíznak a vezetőjükben, átlagosan tehetségük 95%-át hasznosítják a munkájukban.

Azok a munkavállalók, akiknek nincs jó kapcsolata a vezetőjükkel, tehetségük kevesebb mint egyharmadát tudták a munkájukban hasznosítani

Azok a munkavállalók, akik felnéznek és bíznak a vezetőjükben, átlagosan tehetségük 95%-át hasznosítják a munkájukban.

Azok a munkavállalók, akiknek nincs jó kapcsolata a vezetőjükkel, tehetségük kevesebb mint egyharmadát tudták a munkájukban hasznosítani

Mindezek arra utalnak, hogy

a  boldogságmenedzseri készségek fejlesztése rendkívül fontos szerepet játszanak a munkavállalók boldogságában és tehetségük kiaknázásában.

Legyél Boldogságmenedzser, és teremts Magad körül jobb, boldogabb, hatékonyabb munkahelyet!

A képzés időpontja: 2020. január 28-29.
Még ennyi ideig tudsz jelentkezni:

Napok
Órák
Percek
Másodpercek

Elképesztő tények

Minél boldogabbak az alkalmazottak,
annál sikeresebb a cég, ahol dolgoznak

A boldog alkalmazottak kreatívabbak, innovatívabbak és elkötelezettebbek, mint boldogtalan társaik.
És nagyobb valószínűséggel maradnak a cégnél hosszú távon.

Túl jól hangzik, hogy igaz legyen?

Bebizonyítjuk!

Tudományos tények a munkahelyi boldogságról

Számos tanulmány és munkahelyi jelentés is bizonyítja, hogy
a boldogság közvetlen összefüggést mutat és pozitív hatással van

  • egészségünkre,
  • jólétünkre,
  • munkánkra
  • és a vállalat teljesítményére, sikerére is.

Tudományos tények a munkahelyi boldogságról

Számos tanulmány és munkahelyi jelentés is bizonyítja, hogy
a boldogság közvetlen összefüggést mutat és pozitív hatással van

  • egészségünkre,
  • jólétünkre,
  • munkánkra
  • és a vállalat teljesítményére, sikerére is.

A munkahelyi boldogság hatása a vállalatra

Tekintettel a munkaerőpiac mostani helyzetére és a kihívásokra, amelyekkel a szervezeteknek, cégeknek szembe kell nézniük annak érdekében, hogy magukhoz csalogassák és megtartsák az igazán jó munkaerőt,

a munkaadóknak sokkal inkább foglalkozniuk kell a vezetői szerepek mikéntjével, mint valaha.

Az egyik legfontosabb tényező a dolgozói jóllét szempontjából a közvetlen vezetőkkel való kapcsolat.

Ahol kielégítő a vezetők és a beosztottak közötti viszony, ott a jóllét szintje magas.

Szeretnél nem csak jó főnök, de
igazán  elismert, példaértékű vezető  lenni?

  • Olyan menedzser, akivel az emberek szeretnek dolgozni?
  • Aki képes létrehozni egy rendkívül produktív csapatot egy pozitív és támogató munkakörnyezetben?
  • Szeretnéd a legjobbat nyújtani a csapatodnak minden körülmények között?
  • Szeretnéd, ha a csapatod követni akarna, mint példaértékű vezetőt?

Akkor jó helyen jársz!
A kifejezetten vezetők számára létrehozott
Boldogságmenedzser képzés éppen ebben segít Neked!

A képzés időpontja: 2020. január 28-29.

Válj  Boldogság­menedzserré! 

Minden szükséges tudást és eszközt megkapsz tőlünk ehhez

Jó főnöknek és vezetőnek lenni nem könnyű.
Ezt mi tudjuk jól.

Menedzserként az irodába lépve minden nap a feladatok, kötelességek és határidők egyensúlyával játszol.

Ugyanakkor az érzelmek, a vélemények és a felelősségek kiegyensúlyozásáért is felelős vagy.

Vagyis elvárják, hogy helyt állj minden téren.
Nem könnyű feladat, de messze nem lehetetlen.

  • Mi már tudjuk, mit csinálnak a legjobbak!
  • Mi már végig mentünk ezen az úton.
  • Mi magunk is vezetők, menedzserek vagyunk a magunk csapatában.
  • Pontosan tudjuk, milyen nehézségekkel kell szembe nézned és megküzdened a munkahelyen menedzserként.

Ezért az elmúlt évek saját és egymás tapasztalatai alapján kidolgoztunk Számodra egy stratégiát…

amely kézen fogva végig vezet Téged az úton…

amelynek végén egy sokkal jobb, boldogabb, kiegyensúlyozottabb menedzserré válsz, akit a munkatársak szeretnek és példaértékűnek tartanak, és akinek a szervezet is hálás lesz a produktívabb munka megteremtéséért.

Ez maga a Boldogságmenedzser képzés!

Nagy változás kicsi lépésekkel.

A Boldogságmenedzser képzésen egy kidolgozott stratégiát adunk át, hogyan indulj el ezen az úton.

Mit tanulsz majd ezen a képzésen:

  • Gyakorlatias módon ismerheted meg a pozitív pszichológia területét, és a munkában való alkalmazását.
  • Megismered a munkahelyi jóllét megteremtésének módjait.
  • Kifejezetten a munka világára kidolgozott jóllét modellt sajátíthatsz el, amit a szervezetedben, vagy egy adott szervezeti egységben megvalósíthatsz.
  • Ötleteket kapsz a flow élmény átélését biztosító feltételek megteremtéséhez.
  • Egy kidolgozott stratégiát kapsz a pozitív szervezeti kultúra létrehozásához, illetve a meglévő erősítéséhez.
  • Elsajátíthatod, hogyan erősítheted az elköteleződést a pozitív pszichológia eszközeivel.

Boldogságmenedzser  Eszköztár  a képzéshez

A képzés végén egy komplett eszköztárat kapsz majd:

Boldogságmenedzser Program
52 Vezetési Stratégia, amely a legjobb boldogságmenedzserré tesznek

Ezzel az eszköztárral már másnap elkezdheted beépíteni a képzésen tanultakat.

Segítségével komoly összegeket spórolhatsz meg vállalatodnak (lásd a fenti statisztikákat), így értéke több 100.000 Ft-ra tehető.

A képzés időpontja: 2020. január 28-29.
Még ennyi ideig tudsz jelentkezni:

Napok
Órák
Percek
Másodpercek

A 7 legfőbb terület,

amelyeken fejlődést fogsz tapasztalni

  • Hiteles vezetővé válsz, aki bizalmat kelt
  • Megérted, hogy az emberek hogyan tudnak a legjobban dolgozni
  • A nagy teljesítményű csapatok erősségeik és közös céljuk mentén dolgoznak
  • Egyre aktívabb és motiváltabb lesz a csapatod
  • Növekedni fog az innováció és a termelékenység
  • Pozitív vezetői készséged fejlődik, melyet a munkahelyeden alkalmazni tudsz
  • Képes leszel növelni a csapatod boldogságát

Ha egy vezető boldog,
jó eséllyel beosztottjai is azok.

A  pozitív pszichológia  jobbá,
boldogabbá teszi mindennapjaidat

a munkában és a magánéletben egyaránt

Pozitív megítélésed, hitelességed növekszik, ezáltal még jobban fognak bízni Benned

Bizalommal fordulnak hozzád munkatársaid és a környezetedben élő emberek. Adnak a véleményedre. Mindez erősíti az önbizalmadat is.

Pozitív vezetői stratégiád növelni fogja a munkahelyi elégedettséget

Az ily módon megteremtett boldogabb és kiegyensúlyozottabb munkahelyi légkörben nagyobb öröm a munka minden egyes napja. Mindez Neked lesz majd köszönhető.

Növeled a fókuszt és az elkötelezettséget

A fókuszált munkavégzéssel és a fluktuáció csökkenésével növeled az egész vállalat produktivitását.

Nagyobb produktivitást idézel elő

Munkatársaid növekvő produktivitása a cég teljesítményére is pozitív hatással lesz.

Hatékonyabban éred el a céljaidat

A munkában és a magánéletben egyaránt.

Használd ki a lehetőséget, hogy egy boldogabb, kiegyensúlyozottabb környezetet teremts a magánéletedben és a munkahelyeden!
Jelentkezz Te is Boldogságmenedzser képzésre!

Számodra is előnyös,

ha a munkatársaid élvezik a Veled való közös munkát

A pozitív pszichológia eszközeinek alkalmazása a vezetői stratégiában a következő hatással van a munkavállalókra és a szervezetekre, vállalatokra:

Több motiváció

A munkatársak munkájukban motiváltabbak

Növekvő lojalitás

Fokozódik a munkavállalói elkötelezettség

Innovatív ötletek

Több az eredeti, kreatív gondolkodás, az innovatív ötlet

Növekvő termelékenység

A munkavállalók teljesítménye és termelékenysége növekszik

Több motiváció

A munkatársak munkájukban motiváltabbak

Növekvő lojalitás

Fokozódik munkavállalói elkötelezettség

Innovatív ötletek

Több az eredeti, kreatív gondolkodás, az innovatív ötlet

Növekvő termelékenység

A munkavállalók teljesítménye és termelékenysége növekszik

Jó egészség és jóllét

Az emberek egészségesebb a munkahelyen, és jobb a közérzetük is

Kevesebb beteg(szabadság)

Kevesebb a beteg az alkalmazottak között, így kevesebb a betegszabadság

Kevesebb stressz

A munkatársak stressz és szorongás szintje alacsonyabb

Jobb konfliktuskezelés

Az alkalmazottak konfliktuskezelési készségei növekednek

Jó egészség és jóllét

Az emberek egészségesebb a munkahelyen, és jobb a közérzetük is

Kevesebb beteg(szabadság)

Kevesebb a beteg az alkalmazottak között, így kevesebb a betegszabadság

Kevesebb stressz

A munkatársak stressz és szorongás szintje alacsonyabb

Jobb konfliktuskezelés

Az alkalmazottak konfliktuskezelési készségei növekednek

Magasabb szintű elégedettség

A munkatársak jobban érzik magukat a munkahelyen, munka közben

Jobb alkalmasság

A felvételi folyamatok során alkalmasabb munkavállalókra esik a választás

Csökkenő fluktuáció

Fokozatosan csökken a vállalatot elhagyó munkatársak száma

Pozitív légkör

Pozitív dolgozókkal, pozitív vállalati eredményekkel

Magasabb szintű elégedettség

A munkatársak jobban érzik magukat a munkahelyen, munka közben

Jobb alkalmasság

A felvételi folyamatok során alkalmasabb munkavállalókra esik a választás

Csökkenő fluktuáció

Fokozatosan csökken a vállalatot elhagyó munkatársak száma

Pozitív légkör

Pozitív dolgozókkal, pozitív vállalati eredményekkel

A képzés időpontja: 2020. január 28-29.
Még ennyi ideig tudsz jelentkezni:

Napok
Órák
Percek
Másodpercek

A pozitív munkahelyi légkör előnyei

A boldogabb munkahelyen az emberek…

  • Elkötelezettebbek, hajlandóbbak dolgozni akár munkaidőn túl is
  • Munkájukban több flowt, értelmet és célt találnak
  • Kevésbé stresszesek
  • Eredményesebben küzdenek meg a problémákkal és konfliktusokkal
  • Munkatársaik számára is kedvesebbek, megbízhatóbbak
  • Jobban kivívják a tiszteletet, és hatékonyabb vezetők
  • Segítőkészebbek, és támogatják egymást
  • Jobban tudnak csapatban és hatékonyabban együttműködni

A pozitív munkahelyi légkör további előnyei:

  • Üzleti növekedés
  • Növekvő termelékenység és értékesítési ráta
  • Kreatívabb, problémamegoldásban hatékonyabb, innovatívabb környezet
  • Hatékonyabb vállalat
  • Kisebb fluktuáció
  • Alacsonyabb egészségügyi költségek
  • Kevesebb elkövetett hiba
  • Kevesebb baleset
  • Kevesebb betegszabadság
  • A nemkívánatos eseményekből gyorsabban épül fel a cég
  • Nagyobb vevőhűség és elkötelezettség

Mennyibe kerül?

Ehhez először is nézzük meg, hogy

mi az ára a csapattagok elvesztésének?

Egy munkaerő elvesztése több, mint kényelmetlenség.

Az Acas, az Egyesült Államokban működő foglalkoztatási tanácsadó iroda kutatása azt mutatja, hogy a munkaerő sűrű változásának valószínű következményei:

  • A reklám, a toborzás és a képzés extra költségei
  • Határidők átlépése és megszakítások a munkafolyamatban
  • A stresszhez kapcsolódó távollét magasabb szintje
  • Más csapattagokra való hatása és ezáltali távozásuk
  • A szervezet hírnevének sérülése
  • Gyenge ügyfélszolgálat
  • Alacsonyabb tudásmegtartás
  • A termelés gyenge minősége
  • Sérült kapcsolatok
  • A szervezet gyengébb pénzügyi teljesítménye

A Harvard Business Review kutatás elmagyarázza, hogy

a nem elkötelezett munkavállalóknál:

0 %
magasabb
a hiányzás
0 %
több
a baleset
0 %
több
a hibázás

Mindez bődületesen sokba kerül a cégeknek…

A 2 napos képzés ára

Early Bird képzési díj

január 20-ig
250.000 Ft + ÁFA / fő
  • 2 napos Boldogságmenedzser képzés

    Segítségével elsajátíthatod a munkahelyi jóllét megteremtésének készségét

  • Eredményként megkapod:

    boldogabb csapat, hatékonyabb munkavégzés, vállalati és termelékenységi fejlődés​

  • Boldogságmenedzser Program

    52 Vezetési Stratégia (értéke több 100.000 Ft)

kedvemény

Normál képzési díj

.
325.000 Ft + ÁFA / fő
  • 2 napos Boldogságmenedzser képzés

    Segítségével elsajátíthatod a munkahelyi jóllét megteremtésének készségét

  • Eredményként megkapod:

    boldogabb csapat, hatékonyabb munkavégzés, vállalati és termelékenységi fejlődés​

  • Boldogságmenedzser Program

    52 Vezetési Stratégia (értéke több 100.000 Ft)

A képzésről a Magyarországi Boldogság Intézet által kiállított
OKLEVELET KAP MINDEN RÉSZTVEVŐ!

A képzés időpontja: 2020. január 28-29.
Még ennyi ideig tudsz jelentkezni:

Napok
Órák
Percek
Másodpercek

 Információk 

Időpont:

2020. január 28-29.
A képzés a kurzus mindkét napján 09:00-17:00 között zajlik.

Helyszín:

Vintage Office,
Budapest, I. ker.,
Várfok u. 7.

Kik vagyunk?

A Boldog Munkahely Program (BMP) fejlesztői csapata.

A Boldog Munkahely mozgalom küldetése egy emberközpontú, példaértékű pozitív szervezeti kultúra kialakítása, vagy a meglévő erősítése, illetve annak hosszan tartó fenntartása a pozitív pszichológia eszközeivel.

Bagdi Bella

Bagdi Bella

A Boldog Munkahely Program egy szakmai szövetség eredményeként jött létre Bagdi Bella kezdeményezésével és vezetésével.

A Jobb Veled a Világ Alapítvány elnökeként 2014-ben indította el az iskolai-óvodai Boldogságóra programot, mely azóta Magyarország legnagyobb alternatív és tudományosan is validált pedagógiai programja lett.  Több mint 7000 pedagógus és 100.000 gyermek vesz részt a programban, továbbá 1328 oktatási-nevelési intézmény vezette be hivatalosan a pedagógiai programjába  a boldogságórákat. 2017-ben Civil Díjas lett a program.

2014-2018 között egy felnőtteknek szóló boldogságprogramot működtetett, melyhez több mint 20.000-en csatlakoztak.

A programmal kapcsolatos felmérések azt bizonyították, hogy a részvevők boldogságszintje szignifikánsan emelkedett a program befejezésekor (ELTE PPK).

A Jobb Veled a Világ Alapítvány és az ELTE Pozitív Pszichológiai Kutatócsoport Bagdi Bella és Prof. Oláh Attila vezetésével 2016 óta minden évben elkészítik Magyarország Boldogságtérképét.

Bella küldetése, hogy hozzájáruljon a magyar emberek jóllétszintjének a növeléséhez a pozitív pszichológia eszközeivel.

Bella jelenleg egy 18 fős csapatot vezet, és célkitűzése lett, hogy vezetőként a saját szervezetébe is integrálja a pozitív pszichológia eszközeit. Ennek kezdeményezését terjesztette ki mindazok számára, akiknek szintén fontos egy emberközpontú és példaértékű munkahely működtetése, pozitív szervezeti kultúra létrehozása, illetve annak hosszú távú fenntartása.

Oláh Attila

Prof. Dr. Oláh Attila

a Boldog Munkahely Program mérések vezetője

Prof. Dr. Oláh Attila az ELTE PPK Pozitív Pszichológiai Kutatócsoportjának vezetője Az ELTE egyetemi tanára, a Pedagógiai és Pszichológiai Kar egykori dékánja, a Magyar Pszichológiai Társaság egykori elnöke, aki elsőként végzett hazai kutatásokat a pozitív pszichológia területén.

Pozitív pszichológiai kutatásait összegző könyvei: Anxiety, Coping and Flow, 2005 Trefort Kiadó Bp., A pozitív pszichológia világa, 2012, Akadémia Kiadó, Bp., Flow, Emotional intelligence and Psychological Immunity, 2014 Eötvös Kiadó Bp.

2016 óta a Magyarország Boldogságtérképét megrajzoló vizsgálatok vezetője.

Besnyi Erika

Besnyi Erika

a Boldog Munkahely Program vezető trénere

Besnyi Erika, a Vintage Akadémia társalapítója. Végzettsége: Angol nyelvtanár, Tréner (2001), ACC nemzetközi minősítésű Business & Management Coach (2008), Action Learning csoport-coaching facilitátor (2014), Mediátor (2016). Üzleti munkatapasztalata: Ügyvezető (Linguadat Kft.), Tréning-üzletág vezető (Juventus Képzési Központ), Trénercoach (Aviva-Metlife), Learning & Development Manager (ING – NN, majd Provident Zrt.), ügyvezető (Vintage Office Kft.)

Tréneri és coach referenciák (magyar és angol nyelven): Astra-Zeneca, Ceva-Phylaxia, British Petrol, FőTáv, Fundamenta, IBM-DSS, ING-NN, Medicover Zrt., MOL, Money&More, Provident, Sberbank, Sony-Ericsson, UniCredit, UNIQA, Volánbusz Zrt. Egyéb: Több, mint 1000 tréningnap, 3600 coaching ülés és 13 év vezetői tapasztalatával rendelkező vezetőfejlesztő. 6 éve tart coach- és trénerképzéseket (Antener, Indygo, VistaVerde), ezalatt több, mint 350 coach és 200 tréner kiképzésében vett részt.

Komócsin Laura PCC

a Boldog Munkahely Program coaching vezetője

Komócsin Laura Business Coach Kft. ügyvezetője, nemzetközileg akkreditált coach, közgazdász.

6 éven át az Accenture vezetési tanácsadója volt, majd hivatásszerűen 2003 óta foglalkozik coachinggal. Az International Coach Federation magyar tagozatának elnöke volt 2008 és 2010 között, A KPMG Executive Coach Akadémia ötletgazdája és tanára. Kollegájával, Benedek Nikolettával közösen alkották meg az első magyar coaching modellt, a DIADAL-t (Diagnózis – Iránykijelölés – Alternatívák – Döntés – Alkalmazás – Lezárás). Számos nagyvállalat közép és felsővezetőjét coacholta sikerrel, mint például a MOL, PEPSI, Adecco, Ericsson, Magyar Telekom, TNT, ITSH, EGIS, AMEX stb.

Számos egyetemen, főiskolán vendégelőadó és a hazai gazdasági média minden jelentős lapjában és rádiójában volt vele interjú. Már 4 magyar és 2 angol nyelvű könyve jelent meg.  A Haszon Magazin 25 legfontosabb magyar nő listájára választotta 2010-ben. 2011-ben az ELTE kutatása szerint a legismertebb hazai coach. 2014-ben elindította a SPARKLE self coaching globális CSR programot, melynek eBookja már 16 nyelvre van lefordítva.

Dr. Magyaródi Tímea

a Boldog Munkahely Program vezető trénere, tanácsadója

Az ELTE Pszichológiai Intézetének egyetemi adjunktusaként az oktatási feladatok mellett kutatási területe a pozitív pszichológiai jellemzők egyéni, interakciós vonatkozásainak, és szervezeti szerepének vizsgálata.

Tréneri, tanácsadói munkájában a készségfejlesztés mellett a pozitív pszichológiai szemlélet és intervenciók alkalmazása, valamint a pontos, tudományos alaposságú mérések (pl. elkötelezettségmérés, kompetenciamérés) alkotják a fő eszközeit.

Gyuricza Anikó

Gyuricza Anikó

a Boldog Munkahely Program trénere, tanácsadója

Végzettségei: HR menedzser BA, Andragógus BA, Tréner, Business Coach, Pénzügyi tanácsadó, Six Sigma green belt tanácsadó. 

Üzleti munkatapasztalata: Szolgáltatás-minőségbiztosítási Vezető (Provident), Gazdasági Vezető (Central Point Consulting), Projektvezető (C.P.C. színekben Magyar Telekom-nál), Regionális Operációs Vezető (Provident), Országos kereskedelmi vezető (Premiere Products), Értékesítési és Front Office Vezető (Kastélyhotel Seregélyes), Program L&D Lead (IPF). 

Tréneri és coach referenciák: Central Point Consulting, Premiere Products, Magyar Telekom, Kastélyhotel Seregélyes, Provident Zrt. Specializációk: értékesítők fejlesztése, konferencia-jellegű nagy létszámú közönség előtt való prezentációk megtartása, előadók fejlesztése. Reziliencia és stresszmenedzsment.

Tréneri pool: A Vintage Akadémia vezetőjeként minimum 15 senior trénert és 40 junior, a Vintage Akadémia Trénerképző tanfolyamán végzett trénert tudunk mozgósítani, illetve folyamatosan képezzük az új tehetségeket.

Bódi Iván

Bódi Iván

a Boldog Munkahely Program trénere, tanácsadója

Több mint 10 év kereskedelmi felsővezetői tapasztalattal, értékesítési, beszerzési fejlesztő  specialista. Számos kereskedelmi cég, nagyvállalat tanácsadója, fejlesztő partnere.

Jelentős tapasztalattal a háta mögött, hazánkban egyike a legszélesebb látókörű értékesítési trénereknek.

Erőssége a globális gondolkodás mód, szinte a teljes hazai kiskereskedelmi vertikumban  bizonyított már.

Eredeti végzettsége élelmiszeripari mérnök, tanulmányait kereskedelmi szakon közgazdászként folytatta és fejezte be. Számos vezető-fejlesztői folyamatban, valamint szervezetfejlesztői munkában szerzett tapasztalatot.

Gyakorlott tréner és  business coach, jelenleg is a BOSCH hatvani gyárában tartó fejlesztési folyamat trénere és tanácsadója, ezen kívül is több nagy- és középvállalat működését támogatja. Korábbi munkahelyein felsővezetői feladatai mellet a humánerőforrás csapat tanácsadójaként több tréning anyag összeállítója, oktatója. Nemzetközi tapasztalatait az Spar ausztriai vállalatánál szélesítette, mint nemzetközi értékesítési projekt vezető.

A BMP csapatában a Dorem Management trénerként, tanácsadóként segíti az ügyfeleket.

Vincze Imre

Vincze Imre

a Boldog Munkahely Program trénere, tanácsadója

Pályafutását matematika – fizika – számítástechnika tanárként kezdte, majd az AEGON-nál dolgozott területi értékesítési igazgatóként. Képzési tapasztalatait a vállalati szférában is hasznosította a Credit Suisse és az AEGON oktatási igazgatójaként, és később az AXA integrált képzési és fejlesztési vezetőjeként.

Jelenleg szervezetfejlesztő trénerként és coachként elsősorban vezetői készségfejlesztéssel, önismerettel és üzleti kommunikációval foglalkozik. Mindezeket hagyományos tantermi keretek és tréning keretek között, illetve e-learning módszertannal is oktatja.

Vezetésfejlesztési projektek:

ABN AMRO – Winterthur – AEGON – Credit Suisse – Kurt Lewin Alapítvány – Güntner Tata – Bíró Akadémia – KSZK – Eurasia – Trilak – Tchibo – GYSEV – Posta Zrt. – TGR – EESZI – Money and More Zrt. – Cash Flow Bróker – Fundamenta

A BMP csapatában a Dorem Management trénerként, tanácsadóként segíti az ügyfeleket.

Várhelyi Judit

Vásárhelyi Judit

a Boldog Munkahely Program trénere, tanácsadója

Vásárhelyi Judit bölcsész végzettségű, nemzetközi coach minősítéssel (ICF ACC) rendelkező senior executive coach, team-coach, szupervizor, szervezetfejlesztési tanácsadó, tréner, az OKTORG BT ügyvezetője, a Business Coach Kft stratégiai partnere.

Nemzetközi Távközlési vállalatnál vezetőként, szervezetfejlesztőként, majd tanácsadóként és coachként eltöltött több évtized alatt szerzett széleskörű tapasztalatot a vezetőfejlesztés szinte minden területén.

Vezetői coachinggal és tréninggel több mint tizenöt éve foglalkozik.

Coach- és tréneri munkájában a különböző módszertanokat a kitűzött célnak megfelelően kombináltan alkalmazza.

Korábbi szakmai területei mellett kiemelten AI Appreciative Inquiry (2003.,-értékalapú) és MQ (2010.- eredményorientált, pozitív pszichológián alapuló) coachinggal és pozitív gondolkodással foglalkozik. Ezeken a területeken ismert szaktekintély, üzleti és coaching iskolák, szakmai rendezvények rendszeresen meghívott előadója.

Munkáiban az alábbi területek specialistája:vezetőfejlesztés, önismeret-fejlesztés (MBTI-GPOP, MQ. Innermetrix), konfliktuskezelés, változáskezelés, együttműködés-fejlesztés, kommunikáció, motiváció, kiégés megelőzése.

Fenti témákban a Humánpolitikai Szemlében, Üzlet és Pszichológiában, a Coaching Szemlében, a HR Portálon jelentek és jelennek meg folyamatosan írásai.

Számos nagyvállalat közép és felsővezetőit oktatta, coacholta sikerrel, mint például a Magyar Telekom, Vodafone VSSB, Ericsson, Roche, Eaton, IKEA, MÁV ZRT és leányvállalatai, Grundfos, MAVIR, Magyar Turisztikai Ügynökség, VIACOM, Szuzuki, stb.

Lisztes Henriett

Lisztes Henriett

a Boldog Munkahely Program trénere, tanácsadója

Lisztes Henriett közgazdász végzettségű, nemzetközi coach minősítéssel (ICF ACC) rendelkező executive coach és tréner, a Business Coach kft. stratégiai partnere.

17 éves pénzügyi tapasztalattal rendelkezik banki treasury értékesítési területen, multinacionális környezetben.

Lelkes, dinamikus és jól szervezett szakember, aki az értékteremtés maximalizálására koncentrál a munka során, kiváló értékesítési és kommunikációs készséggel rendelkezik.

Coachként abban hisz, hogy a fejlődés alapja a kihívás, így lehet csúcsteljesítményt elérni, és fontos, hogy az energiaszintünk is a maximális közelében maradjon.

Munkáiban az adott területek specialistája: kommunikációfejlesztés, vezetői kommunikáció, teljesítménynövelés, személyes hatékonyság fejlesztése, időgazdálkodás, értékesítés, tárgyalástechnika, konfliktuskezelés, stresszes munkakörülmények kezelése, hatékony prezentációs technikák.

Számos nagyvállalat felső-és középvezetőit coacholta és oktatta sikerrel.

Safe Agile tanulmányokat folytatott. Nagy rutinnal rendelkezik IT-s területen dolgozó szakértők, vezetők coacholásában.

A januári képzést tartó tréner:

Besnyi Erika, a Boldog Munkahely Program vezető trénere

A képzés időpontja: 2020. január 28-29.
Még ennyi ideig tudsz jelentkezni:

Napok
Órák
Percek
Másodpercek

vagy

Eltökélt célunk, hogy mindenki, aki elvégezte a kurzust, úgy érezze, hogy hasznos, gyakorlati készségeket tanult, amiket azonnal használhat, és amelyekkel kézzel fogható eredményeket tud elérni, amikor visszatér a munkába.

Nem állunk meg, amíg
100%-osan elégedett nem vagy!

Ha úgy érzed, hogy a 2 napos képzés nem volt hasznos Számodra, vagy elégedetlen vagy, kérjük, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálati csapatunkkal a tanfolyamtól számított 3 napon belül.

További támogatást és akár ingyenes képzést is adunk a szükséges készségek megszerzéséhez.

Vagy ha végképp úgy véled, ez nem a Te utad, a teljes képzés árát kérdés nélkül visszafizetjük Neked.

Ha bármilyen további kérdésed lenne a képzéssel kapcsolatban, keress bennünket bátran az info@boldogmunkahelyprogram.hu email címen.

>