​Hatékonyságnövelés? 27 módszer a megvalósításhoz


​A hatékonyság fenntartása, a munkavállalói motiváció növelése és a kiegyensúlyozott munkahelyi légkör megteremtése a legnehezebb cégvezetői feladatok közé tartozik. Érdemes azonban vele foglalkozni, mert a cég eredményessége, termelékenysége és akár léte is függhet tőle. Rengeteg módszer segíthet ebben, ezúttal 27 biztosan működő ötletet gyűjtöttünk össze. Ezek egy kis szervezéssel egyszerűen bevezethetők, és az eredmények is látványosak lehetnek.

​27 bevált módszer a munkahelyi hatékonyság növeléséhez

  • check
    ​Növekvő üzleti siker
  1. ​Jutalmazd a hónap legeredményesebb munkavállalóját.

  2. Szervezz munkahelyi csapatokat, adj nekik egy közös projektet, aminek a kivitelezéséhez szabad kezet kapnak.

  3. Légy nyitott az egyéni ötletekre és adj teret a megvalósításnak.

  4. Minden új munkavállaló mellé biztosíts egy mentort.

  5. Rendezz tematikus napokat az irodában pl, csokoládé, gyümölcs, sport stb.

  6. Készíts fotókat a csapatról, a munkavállalókról és tedd ki a falra.

  7. Szervezz jótékonysági megmozdulásokat, amikor közösen tehettek valami jót másokért.

  8. Vegyetek részt közösen önkéntes feladatokban.

  9. Emeld a fizetéseket rendszeresen.

  10. Rendszeresen emlékeztesd a munkavállalókat a közös célokra, az értékekre.

  11. Fejleszd az eszközparkot.

  12. Kövesd nyomon az innovációt.

  13. Ünnepeljétek meg az elért egyéni és/vagy közös eredményeket.

  14. Ünnepeljétek meg a munkavállalókat pl. születésnapkor, névnapkor, céges évfordulókor stb.

  15. Rendszeresen adj visszajelzést a munkáról.

  16. Mutasd ki, mennyire tiszteled a munkavállalókat.

  17. Adj nagyobb hatáskört a munkavállalóknak a saját területükön.

  18. Ösztönözd az pozitív és lelkes munkavállalói légkör kialakítását.

  19. Támogasd a szakmai továbbtanulást.

  20. Legyél közvetlen, beszélgess sokat a munkavállalókkal.

  21. Ügyelj rá, hogy mindig minden szükséges eszköz rendelkezésre álljon.

  22. Nevezz ki egy mood menedzsert, aki folyamatosan figyeli a munkavállalók igényeit.

  23. Építsd hosszú távú munkakapcsolatokat.

  24. Mondd gyakran: “köszönöm”.

  25. Kérd ki a munkavállalók véleményét is a vállalkozást érintő kérdésekben.

  26. Figyelj az apróságokra.

  27. Állítsatok fel eredménytáblát, ahova az elért célokat rögzítitek.


​A boldog munkahely nemcsak a multik kiváltsága. Jelentkezz a Boldog Munkahely Programba!


lightbulb-o

​Fontos!

​Ismerd meg Magyarország első munkavállalói jóllétprogramját, a Boldog Munkahely Programot, ami segít a pozitív pszichológia eszközeit beépíteni a szervezeti kultúrába a fenntartható üzleti eredmények érdekében.

​Boldog Munkahely Program 2020.